Hoodoo

Sagt och gjort blev denna kväll verkligen lugn - precis vad jag behövde. Pluggade in de två första "omgångarna" av glosor vi hade i engelskan. Så nu sitter det ytterligare 173 glosor i huvudet. Problemet är väl inte att det är 355 ord sammanlagt som skrivs olika. Det största problemet är att det finns flera ord som har x antal synonymer som det gäller att lägga på minnet.

Det var även månklart denna kväll och jag provade på med lite nya inställningar på kameran. Kan säga att det gick sådär. Nu ska jag bege mig mot sängen, som alla andra kvällar. Imorgon slutar jag 10.00, men kommer att sitta kvar på skolan ett tag för att göra klar en matteinlämningsuppgift med några i klassen.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback