It's only my heart so you know

Måndag den 31/1-11

Jag tillägnar denna första mening, på denna otroligt onödiga blogg, till min fina vän Linn som nu har klarat ca. 50% av körkortet! Möttes av en minst sagt lycklig flicka på skolan idag. Hon hade nämligen klarat av det och med måtta! Så nu på torsdag gäller det, då kommer hon även att klara uppkörningen! You go girl! :D

Idag var skolan rätt lugn. Hade två hål eftersom engelskan blev inställd. Så fyra lektioner idag, vilket kändes riktigt skönt! Fick även tillbaka de båda tyskaproven och ett MVG och ett VG+ satt på sin plats! Kan säga att jag verkligen blev lycklig då jag trodde att i alla fall uppsatsen skulle gå åt skogen, men icket!

Var tänkt att jag och Felle skulle försöka oss på en joggingtur ikväll, men jag hade både matte och fysik att göra. Så vi fick helt enkelt skjuta upp det, om hon nu känner för att kolla på mobilen. Får ta och ringa henne så att hon inte sitter och väntar på mig.




Kommentarer
Postat av: linn

Tack! ♥

2011-01-31 @ 21:01:36
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback