It's you and me always

Jag tillbringade kvällen med lilla FellePelle @ her place. Vi tittade där på "Devil" som nu ligger långt upp på min "gillafilm" - lista. Hon tyckte även att den var bra, kanske ett till fan? Vi hade det i alla fall riktigt mysigt med kladdkaka, godis, ostkrokar och några slags hjärtan jag blev förälskad i. Efter filmen satt vi och pratade i sammanlagt fyra hela timmar. Jag och hon är inte dåliga på att prata alltså, tiden bara flög förbi, men som sagt var det riktigt trevligt :)

Nu snart ska jag hoppa i sängen, eller så nej. För så brukar det ändå aldrig bli.




Kommentarer
Postat av: felicia

Suuper-mysig kväll, prata i 4 timmar trodde jag aldrig, kändes som högst 1.

2011-01-02 @ 12:31:04
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback