Say you love me again

Uppdateringen har varit kass, jag vet. Vad ska man förvänta sig av en sjukling? Kanske lite roligare inlägg, kanske några snygga bilder? Bilden jag la in i inlägget före tog jag idag. Man inser inte hur mycket man kan göra förutom att sitta framför datorn. Om jag inte hade varit sjuk skulle jag nog ha gått ut på en riktigt lång prommis med kameran i högsta hugg.

Så vad har jag då gjort idag? Jo, jag har städat mitt rum. Pappa tyckte att jag var vansinnig då jag trots allt hade 39 graders feber i morse, men jag kämpade på. Därefter måste jag erkänna att jag tog det lugnt, även fast jag bara ville ut. Har inte haft någon feber på hela dagen och det känns riktigt bra. Kan nog återgå till skolan imorgon och träffa mina fina klasskamrater. Fick dessutom många "Krya på dig!" sms och meddelanden. Mycket fint och gjorde mig helt varm i hjärtat :)

Nu hade jag i alla fall tänkt bege mig mot sängen och försöka att sova lite bättre än den föregående natten. Att jag dessutom har en timmas sovmorgon gör ju inte saken sämre!


Kommentarer
Postat av: Johan

Glömde ju faktiskt säga det tidigare:



Krya på dig! :D

2011-01-17 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback