Skoterkortet in my hands!

Tisdag den 4/1-11

När jag kom hem blev det ett hallelujah-moment för min del. Bland posten fanns en sak jag har längtat efter en lång tid nu. Mitt skoterkort!



Så här har ni mitt snygga, gula(?) kort. Suddade ut bilden på mig själv eftersom den var rent utav hemsk. Tog en bild från 8:an dessutom. Haha ojoj säger jag bara. Klaga inte på min handstil förresten, för den är inte vacker. Speciellt inte då man måste skriva inom ett visst område och klämma ihop allt så att det ska rymmas.

Gick som sagt på stan med FellePelle idag. Lämnade in min gitarr som fick sig 6 nya strängar. Nu låter den riktigt vackert! Inte nog med det köpte jag två ramar till mina bilder som jag framkallade för ett tag sedan och en BH på rean. Dessutom gick jag och Felicia in på Wayne's och fikade. Jag tror dock att de som satt där inne trodde att jag skulle spela en truddilutt för dem. Där stod jag och Felicia och kollade om plats. Alla blickar mot mig med min gitarr(i gitarrfodralet då såklart) på ryggen. Tji på dem, för jag hade verkligen inte tänkt spela något för dem. Så vi satt oss vid ett fönster och hade en trevlig pratstund :)

Min vän Linn har för övrigt blivit sjuk och hon befarar att hon har fått flunsan. Så jag skickar massor med varma kramar. Hon var dock in och köpte lakrits för att bli frisk fortare? Jag som är helt galen i lakrits borde alltså vara frisk ett jäkla bra tag till?


Kommentarer
Postat av: linn

Tack underbara du! ♥

2011-01-04 @ 22:00:29
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback