So what are you waiting for?

Torsdag den 20/1-11

Hallå! Hur är det med er? Med mig är det..nja jag vet faktiskt inte. Har varit yr hela dagen och trött har jag varit också. Tröttheten förstår jag, men yr? Nej det är inget direkt vanligt, så jag gissar på att det är någon bieffekt i och med förkylningen. Jobbigt har det varit i alla fall, så nu känns det skönt att vara hemma och bara kunna sitta ner. Om jag nu mot förmodan skulle svimma ser inte x antal personer det.

Annars var skolan helt okej. Tyskan börjar falla på plats, historian också, men fysiken är fortfarande ett stort frågetecken. Längtar inte till det provet kan jag säga er och nu menar jag det fullt ut. Att några sedan i klassrummer bredvid skulle se på film med en gammal projector gjorde inte saken bättre. Det dånade verkligen. Så Jonte skulle fråga om de kunde vara lite tystare - han blev utskrattad. Även fast man känner att man är stor som går i 2:an, så ska 3:orna alltid vara värst.

Nu hade jag tänkt försöka att ta det lugnt ett tag, sedan ska jag börja repetera engelskaglosorna. Om exakt en vecka har vi prov på 355 glosor samt grammatik. Oj vad jag älskar min engelskalärare ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback