Take my hand and just don't let go

Tisdag den 11/1-11

Woho, kolla på datumet! Är ju ettor överallt. Visst är det dessa dagar folk brukar gifta/förlova sig? Blir att kolla genom tidningen imorgon och se om det finns några lyckliga par. När jag kommer att gifta mig(om det nu blir av) när kommer det bli? Typ 22/2-22 eller liknande?

Imorse då jag gick upp var jag verkligen sjukt trött. Även fast jag sov mer än åtta timmar så var jag verkligen slut i hela kroppen. Trodde att jag hade någon förkylning på gång, men det är ingenting jag känner av än så länge. Så ni kanske inser att dagen var rätt jobbig. Den gick i alla fall fort fram och nu sitter jag hemma i en ovanligt tidig tid. Brukar annars gå hem från bussen vid denna tid.

För övrigt så har vi 7 sk. prov inplanerade fram till v.6 och ett till kommer också att komma v.6. Så ungefär 2 prov per vecka. Känns superbra, verkligen. Ser så mycket fram emot det, pirrar i hela kroppen då jag tänker på alla pluggkvällar. Som jag för övrigt kommer att göra ikväll = plugga.

Så nu vet ni hur min dag har och kommer att de ut.




Kommentarer
Postat av: Robin

Det är ju inte det som kommer att bli det cooligaste datumet i år! Det är ju 11-11-11 ;)

2011-01-11 @ 19:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback