They are watching you from above

Måndag den 24/1-11

Hallå! Hur är det med er? Själv är jag helt död i huvudet. Somnade inte förrän efter tolv någon gång. Fråga mig inte varför. Kroppen ville inte sova. Låter som att jag är schitzo, men så är inte fallet! Jag ska dock inte klaga. Finns folk i ens närhet som har det så otroligt mycket jobbigare än en sömnlös natt. Jag insåg det på riktigt idag och jag gillar det inte. Blir helt ledsen i själen då en så otroligt fin människa kan ha det så jobbigt! Ett slut ska detta få och det är nu!

Annars har dagen i sin helthet varit rätt okej. Hade tyskaprovet sist av allt, som jag skrev tidigare. Gjorde det på mindre än en kvart och det kändes så jäkla bra! Hoppas på ett bra betyg, ett VG minst kan jag nog lova och det känns som en bra start på en bra termin! Fick även skjuts hem av Elmira efter, snart är det dags för henne att ta körkortet och det kommer nog att gå superbra :)

Jag har fått mig mat i magen, så nu ska jag sätta mig och göra engelskan..igen. Turligt nog har jag inget annat eftersom jag redan har gjort bort det. Så då blir det att satsa helhjärtat på engelskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback