Åh Jesus se nu vad du har gjort

Lördag den 1/1-11

Så är vi nu inne på det nya året. Hade hoppats på ett gott nytt år från er, men icket.. Jag får helt enkelt nöja mig med att ni kikar in på min blogg.

Gårkvällen måste jag säga var helt awesome! Otroligt härligt folk, god mat och efterrätt. Härliga spelstunder och många skrattattacker. Jag, Adam, Pierre och Honken/Olivia/Alle(de tre spelade med mig var sin gång) spelade "Med andra ord" in i det sista till tre någon gång. Sedan begav jag mig hemmåt och somnade nog inte förrän fyra. Dock fick jag sova ut till halv ett, mycket härligt! Vet inte vad jag ska skriva mer, så jag bjuder på bilder istället. Tog 88 st, men då var det Simon som var mest flitig med kameran.













Några bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback