Who's the badest of them all?

Nu sitter jag och proppar godis. Något som är typiskt mig då jag verkligen är sugen på något. Då proppar jag det tills jag verkligen inte kan äta något mer och blir less. Som jag har blivit nu då.

Var riktigt skönt att sluta 10.00. Ganska strax efter det tog jag, Elin och Elmira ett snack med våran lärare. Känns att det var på tiden och nu hoppas jag att det verkligen löser sig! Därefter åt vi mat innan vi antog oss utmaningen med matteinlämningsuppgiften, som faktiskt gick riktigt snabbt. Kring kvart över tolv var vi klara, dock satt vi kvar och pratade så jag tog bussen som gick 14.00 hem. En riktigt härlig dag!

Ikväll får vi se vad som händer. Var tänkt att jag, Alle och Adam skulle bege oss till Olivia, men hon var halvkrasslig. Så om vi tre hittar på något eller om det blir något totalt annat återstår som sagt att se.




Kommentarer
Postat av: nathalie nyrén

Bli dagens blogg hos mig! Väljer vinnaren imorn. Kommentera inlägget "BLI DAGENS BLOGG". Lycka till!

2011-01-21 @ 21:05:16
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback