Tell me why you're not in love with me

Lördag den 22/1-11

Hallå! Jag känner hur glädjen sprider sig inom mig. Idag har jag nämligen varit ute och brummat skoter i det otroligt underbara vädret! Jag har fortfarande lukten kvar i håret och i kläderna. Gusis att man kan bli så lycklig av att köra skoter. Även fast jag inte är någon tokkörare, så måste jag säga att det är minst lika roligt att inte köra fast hela tiden, även fast vissa anser att det är det roligaste med att vara ute och köra. I alla fall mina vänner. Inte nog med det så tror jag att Ursviken är skotrarnas by. Det var nämligen hur mycket skotrar som helst ute på lederna idag. Mycket trevligt! Träffade även några bekanta som jag pratade med ett litet tag innan jag for vidare.

Inte nog med det så har jag hunnit storstäda hela mitt rum och toan samt vädrat sängkläderna. Så ikväll kommer jag att somna gott i nya sängkläder. Något jag alltid uppskattar! Så nu har jag bara kvar plugget, sedan är jag ready for tonight. Duscha ska jag även göra, fast jag gärna skulle vilja lukta skoter hela dagen. Tog även massor med bilder då jag var ute och körde samt efter.



Lägg märke till mina fina tjocksockar, en svart och en grå. Handmade by me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback