We have got the magic babe

Jag har inte haft en aning om vad jag ska skriva om. Provade med att inte uppdatera, för att se om jag fick fler besökare, vilket jag fick. Så jag tror att uppdateringen ska bli lite lägre så kanske folk orkar kolla in på min blogg. Vad säger ni?

Var som sagt ute och gick med Elmira ikväll, riktigt skönt, men för varmt om man nu kan säga så? Även fast jag gick med min vinterjacka och linne samt tjockbyxor så höll jag på att dö efter halva vägen. Öppnade upp jackan och visade min fagra framsida medan svetten rann. Som tur var hade Elmira samma problem, annars skulle jag börja undra.

Imorgon börjar skolan om och jag vet inte vad jag ska tycka egentligen. Det som jag är rätt säker på är att lovet har gått för fort, som alla lov oftast brukar göra. Känns som att det var nyss vi fick lov. Tur att sportlovet är om 9 veckor!

Nu beger jag mig mot sängen, inga sena kvällar här inte *host*



Här har ni förresten mitt kommande schema under våren, för tillfället. Dock ser inte alla veckor ut så här. Varannan fredag slutar vi efter samhällsen, som blir vid tolv.


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Låter bra! :) vi får se när det blir, har ganska mycket i veckan :/

2011-01-10 @ 16:35:04
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback