What do I get?

Söndag den 16/1-11

God eftermiddag! Jag sitter här med ett värkande huvud och en rinnande näsa - håller alltså på att bli förkyld. Förvånar mig inte heller om jag skulle bli sjuk, men det får jag verkligen inte bli. En dag borta från natur och man är så gott som borta från loppet, sist alltså. Är inte jättekul att jobba sig tillbaka.

Dopet idag var dock riktigt trevligt och nu heter Alvin nämligen Lars Erik Alvin Karlsson. Ett vädligt sött namn måste jag säga. Som min lillebror påpekade så har nu min brorsa en son på 6 år vid namn Simon och nu Alvin på 4 månader. Nu fattas det bara Theodor, sedan har han ju hela "Alvin och gänget" - gänget ;) Var även ett fantastiskt fika vi blev bjudna på. Jessica har verkligen varit duktig med att baka allt det goa, fikafantast som jag nu är:
"Felicia säger: Jag har kladdkaka hemma=D" Kvinnan känner mig för väl..

Nu har min bror åter igen utmanat mig på att spela lite GH, så nu ska jag bege mig mot tv:n och kommer nog att spendera kvällen där. Var egentligen tänkt att vara med Filip eftersom det bokstavligt talat var ett år sedan vi var med varandra, men åter igen kom det något hinder för. Vi brukar alltid lyckas.



Bilden är faktiskt tagen av mitt Tamron 70-300 mm och ändå var det inne i en kyrka. Ljuset brukar vara riktigt kasst där inne, men min lilla blixt klarade av det galant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback