You give all your love

Kvällen @ mitt place har varit rätt lugn. Eftersom min engelskabok är spårlöst försvunnen, så skickade Elin glosorna via msn. Så jag har suttit och tragglat dem ett tag. Har även börjat komma mig någon vart i engelskaboken och tyskan är klar sedan länge, så jag tar mig framåt!

Som ni även kanske insåg hittade jag några vackra kamerabilder från datorn som jag och min lillebror tog för inte allt så länge sedan. Är kul att titta tillbaka till faktiskt. Eller att titta tillbaka till bilder över huvud taget. Mycket roligt måste jag säga!

Nu hade jag tänkt bege mig mot sängen. Imorgon är det en rätt lugn dag med två seriösa och två oseriösa lektioner. Dvs. matte och svenska samt FB och idrott(som jag inte kan vara med på p.g.a. min förkylning..).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback