Bilder jag inte visat tidigare på händelser under sommarlovet

Jag skulle vara duktig och sätta upp min bokhylla på ett annat ställe i mitt rum då jag möblerade om. Använde mina mattekunskaper och räknade ut exakt vart alla skruvar skulle vara, men såklart dör batteriet just då jag ska börja skruva. För övrigt ser det ut som att jag har bitsen i örat på bilden.
Jag och Emelie bakade kladdkaka, men tänkte göra den lite mer spicy, så vi tog även fram lite peppar, "Jägermix", Bearnaise sås och vaniljyoghurt.
När jag, Emelie och Linn var på bio fick jag och Emelie var sin älg av Linn. Orsaken var "Jag kom att tänka på dig då jag såg den Madde för att du är så norrländsk".
Tog denna bild genom att luta mig på en båt som var upptagen på land och låg upp och ned. Fick då kommentaren "Tänk dig att Madde skulle vara en kille, då skulle jag stoppa upp denna där bak" - Alexander Ruljeff.
Jag upptäckte min bror som somnade under ett utav våra träd då det var som varmast ute..fast ne, han agerade modell för en tävling jag är med i norran där man skulle ta en bild med temat "Ledig". Kan hålla tummarna för att man kommer till någon slags final i alla fall.
Jag har läst ut körkortsboken och är nu redo för ATT...läsa den igen. Ska kunna det likt receptet till kladdkakan. Nämen att det snart börjar närma sig min 18-års dag är inget faktum och jag längtar så fruktansvärt mycket. Få ta körkortet så att man har gjort bort det!

Kommentarer
Postat av: Mela

Haha häftiga :P

2011-07-20 @ 23:31:37
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback