Come and join the party

Tisdag den 12/7-11

Gokväll! Sitter här vid datorn och är en aning öm i rumpan. Jag och Emelie var hurtiga och cyklade till och från stan, som då innebär drygt 2,2 mil. Inte illa alltså! Blir nog att köra på det hädanefter då man ska till stan. Bra träning och sedan sparar man tur och retur på 32 kronor! Var i alla fall riktigt trevligt och hittade mig ett par jeansshorts, fanns ett exemplar kvar i min storlek som det dessutom var halva priset på. Kan det vara ödet?
Hade för övrigt en trevlig kväll hos Filip igår. Såg "Red Riding Hood" som inte alls föll mig i smaken. Både jag och Filip var helt lost då det gällde handligen, så vi gissade oss fram och lyckades ändå klura ut slutet utan någon som helst grund. Sedan var det dags för det jobbiga avskedet. En lång kram och ett "Jag kommer att sakna dig fruktasvärt mycket" följt av "Hejdå Filip". Jag hade lovat mig själv att inte gråta och jag lyckades, men på cykeln hem kom tårarna. Ett helt jäkla år kommer han att vara borta!
Nu ska jag kila till Emelie. Det spöregnar för övrigt. Så jag tar mitt paraply och hörlurarna och traskar bortåt!

Kommentarer
Postat av: Mela

Sv: Okej :D

2011-07-12 @ 19:28:30
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/
Postat av: Robin

32kr? Det är ju en lyxshake på max;;

2011-07-13 @ 21:07:59
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 10:20:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback