I didn't meen to break your heart

Söndag den 11/7-11

Jag börjar även detta inlägg med att gratulera min fina Rebecka som fyller 18 bast idag! GRATTIS BRUDEN!♥
Varför uppdateringen idag har varit så kass beror helt på att jag har varit upptagen i princip hela dagen. Emelie sov, som jag skrev i förra inlägget, över här. Blev en händelserik natt då vi kring halv ett gick ut till Alle och Markus(läs: de tvingade ut oss). Så vi stannade ute i den härliga natten i en timma innan vi insåg att vi kanske skulle bege oss tillbaka och fortsätta på filmtittandet så att vi skulle kunna lägga oss senare.
Vaknade kring tio av att min katt bokstavligen skrek och ville ut. Så jag slängde mig ur sängen efter ca sex timmars sömn. Därefter tog vi oss något i magen innan vi la oss ute i solen i ca två timmar. Fixade till mig och åkte sedan in till stan med mor min för att köpa present till Johanna och sedan träffa upp brudarna. Blev paketöppning, sallad vid bryggorna och planering inför den kommande fjällvandringen.
Åkte hem med Elmira och hoppade sedan på cykeln för att spela volleyboll med massor av härligt folk. Blev riktigt bra spel och efter en dryg timma paddlade vi kanot och körde kanotpolo. Hade dock inget ombyte och Pontus fann det väldigt intressant, han lyckades dock inte få ner mig i vattnet. Kanske var det för att jag skrek en aning då han kom i närheten och sköt sin kanot under min? Hur som helst har detta varit en riktigt fantastisk dag! Fruktansvärt fina vänner är vad jag har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback