I want to break it break it down

Onsdag den 6/7-11

Godkväll! Känner att bloggen blir lagd åt sidan och det är väl inget ni inte har upptäckt. Att besökarantalet fortfarande spirar i topp förvånar mig. Håller ni er alla inomhus dagar som dessa? Visserligen vet jag inte hur många det är från andra städer som läser min blogg(vilket jag tvekar på att någon gör), men idag har det ju varit kanoners väder! Så i alla fall JAG har utnyttjat tillfället och spenderat hela dagen ute och schtekt. Kommer fortsätta att hålla mig ute ikväll då det troligtvis blir volleyboll nere på kanot. Hade tänkt ta med mig kameran också. Samlar ihop bilder för att sedan framkalla dem och spara, som minnen inte bara på datorn.
Har nu nyss varit ute och fotat lite, så jag ska försöka att bege mig in i redigerarstadiet så att det kommer upp fler bilder på bloggen. Verkar ju vara det ni är mest intresserade av ändå så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback