It's too late to apologize

Måndag den 11/7-11

Godkväll! Hur rullar livet på för er? Själv sitter jag och är tröttare än tröttast. Antar att det är sådant man får leva med då man sitter uppe till minst två på nätterna och vaknar av värmen i rummet. Jag ska dock inte klaga då jag själv sätter mig i den sitsen genom att hålla mig själv vaken med bildredigeringar och fortfarande sover med duntäcke även fast det är minst 30 grader i rummet.
Har idag varit och badat med Emelie på kanot. Riktigt härligt var det! Kunde dock varit lite mer sol då det blev en aning kyligt efter ett tag. Så vi cyklade hem, duschade var för sig och sedan kom Emelie hit och vi såg film. Nu sitter jag och redigerar lite bilder - ytterligare. Ska ikväll vara med Filip och det blir sista gången innan han sticker till USA som utbytesstudent för ett helt år. Jag kommer att sakna grabben så fruktansvärt mycket!
Detta kom förresten hem i brevlådan idag. Har beställt båda tvån CDON.COM och så jag har lyssnat på skivan. Även fast jag i princip kunde låtarna utan sedan tidigare är jag som besatt. Kanske mest för att jag faktiskt kan spela gitarren till och sjunga. Påstår inte att det låter vackert, men jag tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback