Never say never

Söndag den 25/7-11

Godnatt! Gårkvällen var minst sagt fantastiskt härlig då vi träffade onyktra som nyktra människor på den annars omtalade "nyktra" festivalen Trästock. Fick mig nya bekantskaper, träffade gamla vänner samt fick dansa och skrika som aldrig förr. Kan säga att jag var svettig som en gris då jag skulle bege mig hemåt. Fick mig, trots det, ett flertal kramar från diverse vänner. Så jag ursäktar mig åter igen om ni blev dränkta.
Idag har jag umgåtts med mormor, morfar och farmor + familjen med gomiddag och mys på altanen. Kände att jag behövde det efter den minst sagt fartfyllda helgen. Såg sedan film med Emelie och Linn, gemytligt som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback