Poetisch

Lördag den 16/7-11

Godnatt! Sitter och spelar lite på gitarren, men är för en stund sedan hemkommen från Adam. Har spenderat kvällen nere på kanot där det vankades volleyboll och kubbspel samt gänghäng(om man nu kan skriva så). Blev dock rätt kyligt efter ett tag, även fast jag var förberedd med jeans och tjocktröja, så vi drog oss hem till Adam. Blev jag, Alle, Emelie och MH. Satt där och proppade lite onyttigheter medan vi pratade om allt möjligt. Riktigt trevligt måste jag säga!
Jag måste för övrigt säga att det är riktigt härligt att sitta vid datorn kring denna tid(som i skrivande stund är 02.04) och sedan höra någon utanför fönstret som visslar glatt efter en partykväll. Riktigt härligt att höra! Men nu ska jag bege mig mot sängen och ta mig lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback