Usually I'll be gone before the morninglight

Måndag den 25/7-11

Godkväll läsare! Vet inte om jag kan säga att ni är fina då jag inte vet vilka det är som läser den(då ingen kommenterar*host*). Men, jag säger att ni är fina ändå!
Har ikväll haft besök av Adam, Viktor, Ville, Alle och Pierre. Såg på "I am number four" som enligt mig var riktigt bra! Var en trevlig kväll dessutom, blev dock inte så långvarit då de flesta hade jobb att gå upp till imorgon. Som vissa andra inte har, hehe.
Imorgon blir det att gå upp tidigare då jag ska eventuellt skriva in mig på en körskola. Far min vill att jag ska köra upp privat = inga körlektioner, men teorin är alltid bra att plugga extra mycket på. I alla fall så att man får se frågorna, så man vet hur man ska lägga upp pluggandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback