You can give it to me when I need to come along

Tisdag den 5/7-11

Godeftermiddag! Är riktigt härligt ute idag och jag är glad som inte jobbar dagar som dessa. Även fast jag hade turen att jobba inne under min jobbperiod. Har hur som helst övningskört till burträsk idag till deras årliga marknad. Tyvärr var jag så seg så att både Carro och Elmira hann fara därifrån, skyller på att mina parents inte var nog snabba att fixa till sig hehe. Var i alla fall riktigt trevligt, även fast det var en aning varmt. Hade på mig min nya, svarta tunika/klänning jag köpte för någon dag sedan. Ni ser på min visningsbild en liten sneakpeak på den. Bara att kommentera om ni vill se hela :)
Har nu försökt att få upp en hylla som är i form av ett w+v=vvv, men eftersom jag är kvinna är det nog meningen att jag inte ska försöka att få upp den. Även fast jag faktiskt lyckades få upp den med noggranna beräkningar ;) Så nu är mitt rum så gott som klart. Dags att dammsuga HELA rummet, inklusive mig samt dammtorka och skura. Tror det behövs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback