Believing all the legends

Onsdag den 1/6-11

Så är vi inne på den första juni och det känns. Solen ligger på ute och det är riktigt härligt. Har egentligen inte tid att skriva nu. Ville, Pierre och Adam kommer och hämtar upp mig om en dryg halvtimma och då ska jag vara fixad och klar inför bio med de + Alle, Erica, Olivia, Simon och Wille. Kommer att bli en riktigt trevlig kväll, men eftersom jag sitter här nyduschad borde jag ägna lite tid åt att få håret mitt att torka(kan inte använda hårtork, då får jag ett afro) så jag får väl "Whip my hair" eller något liknande. Här kan jag inte sitta. Får försöka att trixa ihop ett inlägg då jag kommer hem senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback