Come closer and take a closer look

expLördag den 4/6-11

Guten Abend Apfel! Det blåser inte nådigt ute idag kan jag säga er. Har varit ute och klippt gräsmattan, men då var inte det inte gräsmattan jag kämpade med, då var det att kämpa sig kvar på marken. Jag vet inte hur många m/s det har varit, men då träd faller ner för att det blåser så mycket måste det vara mer än 5 m/s i alla fall. Hur som helst känner jag mig duktig då jag har hunnit klippa gräsmattan, plugga inför NK-provet samt fotat. Mycket gjort så att säga. Ska även hoppa på cykeln nu alldeles strax och bege mig mot konsum för att träffa upp Filip och sedan beger vi oss till Elin för filmkväll!

Kommentarer
Postat av: Joel

Geile titten affe

2011-06-07 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback