Even an angel came end up fallen

Måndag den 13/6-11

Tjenis fellas! Sitter här och plonkar på min gitarr i min ensamhet. Är riktigt riktigt trött efter dagens jobb, även fast det mestadels bestod av att lyssna på information och vandra omkring på rönnskärsområdet. Kan säga att då klockan ringde 5.45 ville jag inte upp, inte nog med det så måste jag nu ställa klockan ännu tidigare då jag var för tidsoptimistisk och höll på att komma försent. Detta kan dock berott på att min moppe gav upp efter halva vägen och vägrade starta förrän efter fem minuter..
Hur som helst gick dagen relativt bra. Fick veta att vi är lediga nästa fredag i och med att det är midsommar då. Helt galet egentligen? Har inte fattat att det är sommarlov än. Hur som helst har jag en slags nedräkning, så jag har nu tolv mornar kvar att gå upp 5.30, sedan har jag sommarlov for real!
Lite onödig fakta sådär också. Igår lyssnade jag klart på mina tio timmar med spotify, då jag inte har orkat fixa varken Unlimited eller Premium. Helt plötsligt får jag 2½ timmar till att lyssna och nu finns inte ens mätaren kvar på spotify. Så nu lyssnar jag, som om allt var som förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback