Even though it's been a month I still want you near me

Onsdag den 15/6-11

God eftermiddag! Sitter här och har just tittat på den näst sista HP filmen(som har kommit ut dvs). Känner mig sådär lagomt död i huvudet - då inte p.g.a någon feber. Vaknade dock i morse av att jag hade kring 38 graders feber, men under dagens gång har den försvunnit och nu är den så gott som borta. Vilket betyder att jag imorgon kommer att jobba på för fullt, vilket jag faktiskt inte tackar nej till.
Hade tänkt redigera lite bilder från balen idag, så det finns någon möjlighet för att det kommer upp bilder från balen senare ikväll och ja Carro, jag ska byta ut bilden på dig från klassfesten i fredags. Har inte hunnit göra det än ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du behöver inte byta ut den, ta bara bort den!! :)

2011-06-18 @ 11:51:26
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback