I don't hate you I just want to save you

Lördag den 11/6-11

Jag ska väl börja detta inlägg med att skriva SOMMARLOV! Inte för att jag riktigt har fattat det än, men det kommer väl på någon vecka. Börjar att jobba nu på måndag, så än kan man inte ligga ute och lata sig på dagarna. Känns dock skönt att ha första perioden då man fortfarande är van vid att gå upp tidigt på mornarna. Som nu lär bli ännu tidigare då jag börjar 6.30, men det ska nog gå vägen det också!
Som jag skrev skulle uppdateringen igår bli väldigt dålig - och det blev den också! Började med att vi hade skolavslutning i kyrkan på en utav årets varmaste dagar. Det var minst 30 grader..I SKUGGAN(??!!). Ingen utlandssemester här inte. Vi har vårat utlandsklimat hemma i Skellefteå. Hur som helst var jag fruktansvärt nervös, som jag inte har varit på ett jäkla bra tag, men det gick vägen med både min och Mirres låt och med min låt. Fick "stående ovationer" som Jonnie sa och "Finns inte ord att förklara, bara ett - Awesome" av Filip. Kom även fram människor jag inte pratat med tidigare som berömde mig, vilket gjorde mig glad i hjärtat! Därefter blev det fotografering med hoppkort och andra finfina kort som jag hade tänkt lägga upp senare.
När alla hade fotats begav jag mig direkt till min kusins lägenhet där diverse släkt var och förberedde plakat till studenten och mat. Begav oss ut i värmen och höll bokstavligen på att dö av svett då vi väntade på att de nya studenterna skulle springa ut. Många fina bilder även där som jag lägger upp senare. När de sedan hade hoppat på sina flak tog vi oss hem, drack oss fulla på vatten och fortsatte med maten till studentfesten. Kusinen tog sig hem och vi tog några studentkort, som jag även hade tänkt visa(galet mycket bilder jag måste visa nu). Åt sedan gott och skyndade mig sedan att hoppa in i bilen med Elmira och de andra brudarna för klassfest. Där bjöds det på skratt, prat, smått och gott, fantastiskt utsikt, spel, tältning och (nästan) dygnat. Bilder från den kvällen kommer även. Så detta blir nog det sista skrivna inlägget på ett tag, eller ja, vi får väl se om det.
Och ja, inlägget ser fruktansvärt tapigt ut, men det beror helt på att jag inte kan hantera Google Chrome..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback