I will never be afraid again

Söndag den 5/6-11

Vilket väder vi har idag! Solen lyser på himlen och ända fram tills nu har det inte synts något moln på himlen. Nu är det några små och tunna, men solen är det överlägsna idag. Blåser inte lika mycket idag heller. Igår sa de till och med att det fanns tromber i Skellefteåområdet. Kan säga att jag inte kände peppen för att cykla hem från Elin då, men jag överlevde den turen i alla fall.
Hade hur som helst en riktigt trevlig kväll med henne, Linnea, Hanna, Filip, Alexander, Victor, Rebecca och Niklas. Såg på film och hade det bara trevligt. Var ett tag sedan sist, så det var ju ett plus i kanten att ses.
Idag har jag varit effektiv. Solat medan jag pluggade, samt läste en bok och hjälpt pappa med förrådet. Själva förrådet är klart så nu är det bara golvet kvar och sedan är vi klara. Känns som att jag har gjort något vettigt idag! En bra bränna har jag också fått, så jag lär inte se ut som ett vandrande lik på skolavslutningen. Om nu huden känner för att hålla kvar de brända cellerna tills fredag.
Memories won't go.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback