Live your life like it's the last

Fredag den 24/6-11

Godkväll! Idag har jag varit ledig och jag kan säga att det verkligen behövdes. Sömnen låg lite efter då jag kanske har sovit i genomsnitt sex timmar varje natt - vilket inte är superbra då man jobbar mellan 6.30-15.00, men jag har klarat mig genom det och nu är det bara en vecka kvar. Sedan har jag sommarlov!
Så vad har jag gjort idag på min ledig dag? Känns lite konstigt att skriva "Lediga dag" då jag vanligtvis inte har något jobb. Känner mig..vuxen..! Hur som helst har vi varit och fikat hos farmor, därefter varit i Bonnstan i Skellefteå. Full trafik och jag övningskörde. Jag var 100% säker att jag skulle krocka med någon då vi hade våran stora Volvo, som är rätt bred och vägen var smal med mötande bilar. Att jag dessutom lyckades fickparkera i kaoset gjorde saken ännu roligare. Har aldrig i mitt hela liv fickparkerat (på riktigt) och då klarar jag det galant på första försöket. Kändes underbart! Var dock inte så mycket att se där, som vanligt, men det har blivit lite av en tradition att fara dit så.
Nu har jag ätit jordgubbar, var dock redan fullproppad med grillat före, men jag lyckades allt att få ner lite män i magen. Så nu är jag så gott som full!
Ikväll väntar en filmkväll med Linn, blir åter igen en date med Harry P. Får sluta träffas så här ofta, annars börjar folk undra..

Kommentarer
Postat av: Midsommarnattsdröm

Ett akustiskt skrik

Djup penetration, blödande ljudvågor

En brusten ådra

Subtila projektiler, dunkande frustration

En midsommarnattsdröm

Våldtagen av stadens homogena företeelser



En kommentar av Jonathan

2011-06-26 @ 00:05:05
Postat av: Joel

En sol, en strand

En naken man

Plask och lek

Ett naket smek

Lyft din blick, som svar du gav

En jakande nick

Munnen jobbar och nacken spänner

Den goda smaken du känner



Sommar och glass, mellan soliga pass...

2011-06-26 @ 15:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback