Över hela denna jord - oyeah oyeah

Onsdag den 8/6-11

Nu mina vänner börjar det dra ihop sig. Om mindre än 48 timmar har jag sommarlov och det känns förbaskat bra! Om det nu inte vore för denna värme!
Denna dag har bjudit på svett, svett, svett och åter igen - SVETT! Även fast jag körde på shorts och linne kunde jag inte sluta att svettas. Tror mitt hår bidrog med en hel del, men då jag inte passar i uppsatt hår fick jag lov att leva med det tjocka håret som gjorde att huvudet mitt kokade. Inte nog med detta spelade jag och resterande del av klassen brännboll efter skolan för att ladda upp inför morgondagens möte mot A klassen. Jag höll på att dö och skulle det inte har blåst de ynka vindarna hade jag nog gjort det. Man ska inte klaga, men jag gör det ändå. Dagar som dessa ska man kunna vara hemma, umgås med vänner, bada och bara ta det lugnt. Inte tvingas till skolan där man ändå inte gör någonting vettigt.
Efter brännbollsmatchen köpte vi glass och solade samt gick omkring på stan för att fördriva tiden tills jag och brudarna skulle äta på Tatung. En otroligt mysig middag med de fina. Satt även ute sedan och pratade i skuggan - där det var som bäst. Fick mig sedan ett sms om volleyboll match, så då var det bara att hoppa på första bästa buss för att bege sig hemåt, ta på sig badkläder och bege sig till kanot för en volleybollmatch och bad. Massor med trevligt folk och årets första dopp! Kallt som attan var det, men nog överlevde jag och Linn det nog!
Nu sitter jag här, nyduschad och funderar på vad man ska ta på sig imorgon. Lär vara lika varmt imorgon och man måste kunna klara sig ute på brännbollsmatchen utan att dö av värmeslag. Får se vad jag kommer fram till! Hoppas ni har haft en fin dag! :)
You're in my thoughts.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback