Standing in the light of your halo

Tisdag den 21/6-11

Varför ville jag skriva den 21/9? Skrev det en gång, av misstag. Raderade det, men skrev det åter igen?! Är det något tecken för att den 21 september kommer att vara speciell? Nja, jag tror väl kanske inte riktigt det.
Målat åter igen idag och det har gått fort för oss. Blev klara med tre väggar där vi målade över och underdelen minst tre gånger samt målat en bord över tre gånger. Så ingen rast ingen ro, fast jo. Mellan varje varv var vi "tvugna" att vänta på att färgen skulle torka, så det blev snack för hela bunten. En bra grupp är vad vi är, jämställt också med två kvinnor och två män.
Efter jobbet for jag sedan till tandläkaren för att kolla in mina tänder. Fick mycket beröm för dem. Hade skött dem bra, även fast jag skulle hålla mig till att äta godis på lördagar samt dricka vatten och inte läsk. Ska nog börja om med lördagsgodis igen, kanske med veckopeng också? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback