Ramona aka Rambo aka Makaron

Eftersom jag fick förfrågan om ett inlägg enbart om min vän Ramona, ska jag nu tillägna detta inlägg till henne och därmed också bjuda på massor av fagra bilder på quinnan!
Ramona i sina..
..vackra dagar.
...fängslande dagar.
...erotiska dagar.
...kyliga dagar.
...sockersöta dagar.
...fruktskalardagar.
...pussglada dagar.
...allmänt glada dagar?
...tummenupp dagar.
...haraktiga dagar.
...tjuriga dagar.
...??? dagar.
...nördiga dagar.
...lättsamma dagar.
...och sist, men inte minst, hennes normala dagar.
Tack för att du är så jäkla underbar som du faktiskt är lilla finnen!

Kommentarer
Postat av: Ramona

Hahah jag är ju för härlig :')

2011-06-16 @ 17:50:40
Postat av: Linnéa Hedström

Vi har alla våra fruktskalardagar

2011-06-16 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback