What ya doin' in the back of tha car?

Onsdag den 22/6-11

Gókväll! Just nu regnar det utanför medan solen lyser. Tycker alltid att det känns och ser lika konstigt ut varje gång. Då det regnar ska inte solen lysa, då ska det vara becksvart på himlen medan åskan även dånar. Borde kanske göra om min blogg till en försenad väderstation? Kan kolla bak i arkivet och se vilket väder det var just den dagen. Får lite den känslan nu då jag har skrivit om vädret några dagar i rad.
Målningen på G idag igen. Går riktigt fort för oss och nu har vi hunnit mer än hälften av rummet(som är riktigt stort!). Målartimmarna börjar kännas av i min högra arm. Lär ha gigantiska målarmuskler på den, medan vänstern får duga som en "dutt" arm för ställen man inte kommer åt med högern. Har även fått mig några vänner från ett annat skiftlag. De tyckte att jag var en charmig prick och var en "ordningens vän" som de så fint sa. Jag fick dem att skratta också. Alltid kul att förgylla människors vardag.
Nu har jag duschat efter en lång löptur och fixat till mig lite. Elin kommer snart brummandes med bilen hit, kvinnan tog ju körkortet för ganska precis en vecka. Man blir ju lite avis faktiskt..
Duktig på paint är jag också. Minns inte då jag gjorde denna bild, men ett bra tag sedan var det i alla fall. För bilden på mig är minst ett år gammal och det var väl för ett år sedan jag inte hade hittat något bättre bildprogram än Paint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback