A house with a bamboo door.

Torsdag den 3/3-11

Så är vi inne på dagen D. Sitter här nyduschad och en aning fräschade än i morse. Vaknade upp av att jag varken kunde prata eller andas(okej jag lever ju, men det var smockat i halsen). Så jag valde att stanna hemma från friluftsdagen. Har dock varit ett fantastiskt väder, så jag tror att det blev en riktigt lyckad dag för alla! Jag har även varit och övningskört inne i staden under dagen för att göra lite ärenden samt hämta upp min syster som har kommit över helgen för att hälsa på och lyssna på min konsert ikväll. Hoppas som sagt att rösten blir bättre så att jag inte kråkar mig genom hela låten.

Nu ska jag ta på mig kläderna inför ikväll, fixa mig lite, samt knarka halstabletter. Lär få sockerkickar hela kvällen. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Ramona

Lycka till ditt fjäderfä! :D

2011-03-03 @ 15:39:49
Postat av: linn

Hoppas att det går bra! ♥ Lycka till!

2011-03-03 @ 17:28:11
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Skumt :S För ditt senaste sms kom ju fram? Typiskt att jag inte fick det då du kom ihåg det, hade verkligen velat gå på den där konserten om än jag inte hade fått någon med mig. Men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag :D



Är imponerad över att du tänker sjunga trots din sjukdom. Det blir ju lite som en chansning då man inte vet hur rösten kommer hålla.



Lycka till ikväll! :)



2011-03-03 @ 18:00:20
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback