Beg you to come home

Måndag den 28/3-11

Hallå! Hur är det med er? Med mig är det bara bra, lite trött bara, men det börjar vara rätt vanligt för mig nu. Borde kanske vänja mig snart?

Dagen har rullat på bra, men har varit riktigt dryg med sex lektioner. Kemi, NK, Samhälls, Matte, Fysik och Tyska. Skulle bara lagt in Biologi B där och någon labb så skulle det vara en typisk "naturar"-dag. Ingenting speciellt hände på skolan, så inlägget lär bli kort. Det enda som kanske är något så när intressant är att vi började med matte D idag.

Ska nu ta tag i stenarna som vi ska kunna tills imorgon. Återstår att se hur det där kommer att gå. Stenarna vi kollade på idag såg helt annars ut än de som fanns på nätet. Tänker fortfarande "Varför stenar?!"


Titta vilken fager bild jag hittade i arkivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback