But once again the sun is rising

Dagens skotertur var minst sagt rolig! Föret var riktigt bra, vilket vädret inte blev i slutändan. Vi tog massor med kort(läs att Sara tog kort med hennes proffskamera medan jag kände mig rätt usel med min fjuttiga Nikon D3000) som både var flummiga, men ändå liite seriösa. Fika blev det också, så lite "fjällen" känsla blev det över stunden. Efter drygt en och en halv timma drog vi oss tillbaka, pratade lite och sedan blev det dags för Sara att fara hemåt. En riktigt trevlig förmiddag helt enkelt!

Jag slängde mig in i duschen och sedan kom Felicia förbi. Vi drog ner mot konsum, köpte morötter och dipp och bänkade oss sedan framför "Love and other drugs". En ganska bra film, lite annars än vad andra romantiska komedier brukar vara, så den stack ut från mängden så att säga. Efter det spelade vi lite GH och pratade. Älskar att skratta med den bruden, så otroligt härligt!

Nu ska jag bege mig mot sängen. Är otroligt trött och magen värker också, så det är dags att sova bort det ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!



Svara på dagens fråga i min blogg!



Direktlänk---> http://angelicanorrgarden.blogg.se/2011/march/dagens-fraga-1.html#comment

2011-03-10 @ 01:34:36
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback