Come and take these tears away

Fredag den 18/3-11

Så är det åter igen helg! Veckan har gått sjukt fort, vilket inte skadar egentligen. Har bara varit grymt skönt!

Idag gick jag(som nästan vanligt) till 10.00. På fotografiska bilden lyckades jag få till en bra bild på motivet, samt började redigera den. Känns som att bilden kommer att vara klar långt före. Så någon sovmorgon kanske det kan bli? Därefter drog jag och Elin in till stan för att köpa presenter till min mor, Elmira och Fellepelle. 2/3 presenter köpta, så till veckan blir det att köpa den sista! Sedan fullgjorde vi uppgiften som de äkta naturarna vi är och stannade kvar på skolan till tre. Alltså fem timmar extra än vad som behövdes. Känns som bra.

Ikväll ska jag dra in till stan med Filip, Alle och Simon. Ska se massor av band spela, därbland ska min Johan spela. Håller på hela kvällen, så man kan väl säga att uppdateringen åter igen lär bli kass. Ska försöka att ta många bilder som jag sedan kan lägga upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback