Du kan få bli min idiot

Jag gjorde misstaget idag och tog med mig kemin istället för matten hem. Kan säga att det faktiskt kom en svordom ur munnen då jag öppnade väskan och läste "Kemi B" istället för "Tal&Rum C+D" som våran mattebok så vackert heter. Jag fick dock leva med det. Jag hjälpte då min mor med att dekorera tårtan tills imorgon. Fyller ju 18 då! Eller hur det nu var.. Näe, min mor fyller år samt min FellePelle. Så imorgon blir det storkalas + MASSOR med matteplugg. Kommer att bli en osedvanligt konstig kväll med massor av tårta och matte.

Hur som helst kom Alledude förbi kring sju. Spelade lite på gitarren, som jag inte har gjort på ett jäkla tag. Därefter tog vi oss en lång prommis som slutade med en liten snöstorm. Tänk er ingen vind, men massor med snö som bara rasar ner från himlen. Min annars svarta jacka var vit då jag kom hem.

Jag har dessutom blivit kontaktad av diverse band som spelade i fredags i hopp om att jag hade tagit några vackra kort på dem. Hur de fick tag i mitt namn har jag ingen aning om, men kul att de frågade. Så nu har jag skickat massor av bilder till okända människor. Kan alltid hoppas att man får något "Tack!".

Nu: Sängen!


Kommentarer
Postat av: GöölegöölElen

Jamen asså du ibland ;D nu du ska jag läsa din blogg o.o

2011-03-23 @ 01:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback