En sådan salig blandning känslor

Ikväll har det hänt tre saker som jag tänkte dela med mig av. Kanske för att göra inlägget en aningen roligare att läsa och för att jag känner mig så kreativ idag.

  • Idag har jag bakat chokladbollar, som jag inte har gjort på x antal år. Kände mig som ett barn igen då jag satt och kletade med degen överallt. Här nedan har ni resultatet!

  • Jag har alltid en tendens att sjunga då jag är ensam hemma. Dels för att jag bara gör bort mig för mig själv och för att jag inte gillar att sjunga då resterande familjemedlemmar är hemma. Så, jag står och gör chokladbollar medan jag sjunger. Då kommer min katt och börjar uppföra sig konstigt, så som att hoppa på bordet som han aldrig gör annars och jamar som en galning. Jag har då dragit slutsatsen att jag antingen sjunger så dåligt att min katt hör det, eller att vi har en till sångfågel i familjen.
  • När jag sitter och tittar på "Män som hatar kvinnor" får jag ett sms där en kompis frågar mig om jag vill sjunga "Nothing else matters" på torsdag. Jag tycker att låten är fantastiskt fin, men jag kan inte texten dessutom är den otroligt mörk. Så vi får se hur detta kommer att gå. Skulle få tänka tills imorgon, men jag känner verkligen hur kul det skulle vara att sjunga den!

Visst blev det en aning intressantare att läsa inlägget nu då jag radade upp det sådär. Inte nog med det så märkte jag nu i efterhand att alla tre punkterna hängde ihop på något sätt. Så det kan gå!

Nu ska jag i alla fall bege mig mot sängen. Imorgon kommer uppdateringen att bli kass, men det beror helt på att jag har skola och att jag sedan ska ut och äta middag med min fina! Kommer att bli helt fantastiskt, har saknat honom!!(som ni för övrigt borde veta vid detta laget..hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback