Forever on your team

Torsdag den 10/3-11

Hallå! Sitter här och är helt slut. Dagens aktiviteter slutade minst sagt oväntat. Började i alla fall med att jag, min far och min bror for ner och pimplade. Vinden blåste och det nappade inte. Så vi förflyttade oss runt på kanotudden som några andra grottmänniskor. Efter kanske två timmar nappade det och vi fick oss två småfiskar som vi slängde i direkt. Jag hade absolut ingen tur med pimplingen, så jag fotade med min kamera som jag tog med mig. Slänger upp några bilder senare :)

Därefter for vi hem till farmor för att fika - lika gott som alltid. Pappa får då för sig att he ner lite snö från taket. Vad händer? Jo ALL snö som låg på taket faller ner. Då var det bara att ta sig ut och skotta bort allt, dvs. inte lite snö som dessutom var riktigt blöt. Så nu värker armarna och ryggen. Var nog bra att det hände. Hur mycket nyttigt har jag gjort under detta lov? Bara proppat godsaker, så förhoppningsvis har lite fett försvunnit från kroppen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback