He say "I know you, you know me"

Lördag den 19/3-11

Godmorgon fina äpplen! Jag ursäktar att jag inte uppdaterade någonting igårkväll, men jag kom trots allt hem kvart i två och då kan jag säga att det var en übertrött Madde som klev innanför dörren. Tog mig bara två glas juice, borstade tänderna i sömnen(typ) och slängde mig i sängen. Riktigt härligt att dessutom kunna sova hela natten utan att vakna.

Nu sitter jag och väntar på att Linn ska komma, därefter åker jag med henne(känns konstigt att Linn har körkort för övrigt) och badar. Var riktigt riktigt länge sedan jag badade, så det kommer att bli sjukt bra! Därefter får vi se vad som händer. Var tänkt att jag skulle in till stan och fira Elmish som trots allt fyller 18 imorgon, men jag mår inte superbra så jag fick lov att avböja inbjudan.

Gårdagen var riktigt lyckad med bra band som spelade, trevliga människor(även fast jag hela kvällen var lik en zombie) och såklart Johan :) Var även en spännande busstur hem med Filip där vi båda försökte att vara vakna så att vi inte skulle missa våran hållplats. Mission completed!

Ska även försöka att få in bilderna på datorn idag så att jag kan lägga ut några senare ikväll. Tog trots allt över 100 bilder, så förhoppningsvis blev någon bild bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback