Hysteria

Måndag den 21/3-11

Hallå! Sitter här och lyssnar på Muse. Ska jag vara helt ärlig så hade jag tappat suget på dem för kanske två veckor, men jag insåg igår hur underbara de faktiskt är. Man kan inte skita i dem bara. De är ju för underbara!

Dagen rullade på bra med en teater klockan tio som var riktigt bra. Den kvinnliga skådespelaren får en elogé för hennes insats. Otroligt duktig var hon! Dessutom pratade vi med politiker vid ett fram till tre, så denna skoldag har vi endast haft två vanliga lektioner av sex. Att vi som grädden på moset slutade lite mindre än en timma tidigare gjorde dagen rätt underbar! En bra start på en skolvecka dvs :)

Nu sitter jag och väntar på att Johan ska entra mitt rum, men för tillfället är han fortfarande online på msn. Så den tillfälliga väntan är förgäves, men snart så!




Kommentarer
Postat av: linn

sv. Tack! ♥

2011-03-21 @ 20:39:43
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback