I just feel complete when you're by my side

Torsdag den 31/3-11

Hallå! Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering. Känner att bloggen kommer mer och mer ifrån mitt intresse, men jag ska försöka att hålla den vid liv ett litet tag till. Skulle sitta fint med lite fler kommentarer*hint*

Eftersom vi skulle vara på teknobalder idag har dagen varit otroligt lugn - kanske lite för lugn. Var meningen att en klass skulle komma på förmiddagen och en på eftermiddagen. Kom det någon klass på förmiddagen? Nej, så där satt vi och var peppade in i det sista att få leka(tolka detta rätt) med små åttor, som inte kom. Vi fick då hål från halv tio till halv ett då nästa klass skulle komma. Jag och Elin gick då in till stan och bokade bord samt kollade runt på Skellefteås utbud av BH:ar. Inte nog med det så blev jag tillfrågad att sjunga på skolavslutningen av en spellärare på skolan som medverkade i "Beatles" konserten. Otroligt roligt!

Därefter åt vi lite lunch och peppade till nästa klass skulle komma. De kom och vi kunde starta lekarna. Gick riktigt bra att hålla i allt och nervositeten fanns inte alls! Var även kul att ställa frågor om oss själva som de endast kunde gissa på genom att titta på oss. Då fanns frågan "Vem har varit fotbollsmålvakt?". Jag gav då en hint och sa att man kanske skulle se lite vältränad ut och de gissade på mig. Finns alltså kvar några slags muskler som tyder på att jag har gjort någon form av aktivitet under mitt 17-åriga liv. Vi fick sedan sluta halv tre vilket innebar att vi fick sluta ca en och en halv timma tidigare än i vanliga fall.

Jag drog mig hemåt, åt lite middag och for sedan på sången. Valde låten "You don't have to say you love me" och tror nog att det kan bli riktigt bra. Därefter hämtade vi upp Johan som följde med mig hem och spenderade kvällen med mig. Riktigt mysigt och trevligt. Pajken lämnar mig hemma då han drar till fjälls. Kan säga att jag blev en aning avundsjuk, men bara en aning.

Nu ska jag bege mig mot sängen. Imorgon slutar vi tio, men vi ska sitta kvar på skolan och göra lite läxor. Därefter ska vi fira Ramona som fyller år (egentligen på söndag) genom att äta middag på Tatung och bara umgås. Kommer att bli superbra! Vilket innebär en rätt kass uppdatering.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback