I was born to make you happy

Måndag den 14/3-11

Hallå! Jag är inte död, som ni kanske inte hade trott heller. Bättre att försäkra er om det så att någon liten själ ute i världen skulle vara orolig. Är kul att lika många som vanligtvis läser min blogg har varit inne och kollat. Alltså kan inte bloglovin funka för vissa läsare som antingen kollar in på min blogg ändå, eller så har folk lagt till mig utan att orka bry sig om att kolla. Kul att ni vill vara uppdaterade i alla fall!

Har haft en väldigt fullspäckad dag, inget jag missgillar dock. Började med att jag spenderade dagen på teknobalder. Vilket innebar att vi skulle planera en heldag inför nyfikna åttor som kommer och kollar på programmet. Var väldigt roligt, med tanke på att vi annars skulle ha haft kemi, NK, samhälls, engelska och matte. Tyskan kom vi dock inte undan för, där jag fick tillbaka mitt tyskaprov vilket innebar ett VG+. Kändes faktiskt rätt skönt. Hade inte satsat på ett MVG - om man räknar plugget. Så ett VG satt fint i betygskassan!

Därefter mötte jag upp Johan, min fina och underbara Johan!♥ Han var så envis så han bjöd mig på middag, till och med så envis att jag fick lov att bestämma vart. Gjorde mig glad i hjärtat :') Därefter for vi vidare till hans replokal där hans bandmedlemmar var. Trevligt trevligt! Blev kanske inte lika roligt att bege sig hemåt vilket innebar matteplugg. Så i en och en halv timma har jag suttit och pluggat matte. Fanns ju faktiskt kvar lite i huvudet, så helt bakom flötet var jag inte!

Nu har jag tänkt bege mig mot sängen. Är riktigt trött, så jag hade tänkt utnyttja min sovmorgon en aning ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback