If only you were here tonight

Fredag den 11/3-11

Godmorgon solstrålar! Hur är det med er? Med mig är det rätt bra, lite trött och saknar min Johan, men annars är det fint! Ute snöar det, så den snön som har smält bort kommer sakta tillbaka. Trodde faktiskt för ett ögonblick att vintern var över, men icket. Inte förvånar det mig att den kommer tillbaka heller, så konstig som denna vinter har varit.

Om ca. en timma sitter jag på bussen in till stan. Ska möta upp Elin som har varit i Hemavan och åkt lite slalom och varit en duktig motionär jämfört med mig. Ska ta oss en fika, som vi alltid gör under lov har jag märkt. Fikade även under jullovet. Så påsklovet nästa då?

Nu ska jag ta och fixa till mig lite, sedan ska jag ut i snöstormen. Ha en superfin dag!



Jag ägnar även en tanke till Japan som i morse har haft en jordbävning på hela 8.9 på richterskalan! Låter kanske lite att ägna en tanke, men jag anser att det är bättre än inget.


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. HAHA! Har saknat dig med! ♥

2011-03-11 @ 14:02:20
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback