Klicka på bannern för att gå vidare

Filip for för bara en liten stund sedan. Har då sett på Mumindalen(Och ja Ramona, vi såg den på svenska. Annars skulle vi inte förstått vad de pratade om..) som vi båda tyckte hade en riktigt fin teckningsstil. Fast ska jag vara ärlig så är det Filip bland oss som kan mest om det där, jag tyckte i alla fall om den. Därefter såg vi Ringaren i Notre Dame, som Filip inte hade sett förut(Ni som har läst min blogg vet att jag har sett den x antal gånger). Var lika bra som alltid :)

Nu har jag nyss pressat en semla. Fettisdagen imorgon och då blir det att ta en fika på stan samt shoppa lite med Linnea. Därefter spenderar jag kvällen med min fina FellePelle och då blir det film! Har redan sett sex filmer under lovet(om man räknar från fredag). Insåg nyss att detta inlägg har flest paranteser av något inlägg jag någonsin skrivit.


Och ja, jag gillar semlor. Riktigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: Tack!:D

2011-03-08 @ 06:32:09
URL: http://daniellajatko.blogg.se/
Postat av: Emma

"Har redan sett sexfilmer under lovet"



..Visst var det så du menade?

2011-03-08 @ 08:46:36
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: Ramona

Hört talas om subtitles? D: ;)

2011-03-08 @ 11:51:43
Postat av: Sara

Haha! Jag blev helt förvirrad när jag läste ditt inlägg. Tänkte "Är det inte idag det är fettisdag och imorgon skulle väl vi vara med varann?", sedan såg jag vilken tid du publicerade det och då förstod jag ;)

2011-03-08 @ 16:02:43
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback