MK Ultra

Idag har jag verkligen utnyttjat dagen. Först med att åka skidtävlingen, därefter gjort klar engelskan, ätit middag, slått in presenter, grattat Elmira och pluggat matte. Inte en timma till spillo, fast jo det har nog varit så ändå. Känns ändå som att jag har gjort något vettigt idag. Söndagar brukar för mig vara pluggdagar och slappardagar, men inte denna dag!

Imorgon börjar skolan om igen(bara jag som tycker att helgerna går sjukt fort?). Något jag kanske inte riktigt kände peppen för. Vi ska dock se på någon teater på förmiddagen och sedan lyssna på något politikersnack. Så dagen i sig kommer nog att bli rätt härlig ändå. Inte nog med det så kommer troligtvis Johan hit på kvällen. Blir super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback