Sometimes I run sometimes I hide

Blir så glad i hjärtat att fler och fler kikar in på min blogg. Inte för att den har förändrats på något sätt, så den är lika tråkig som den alltid har varit. Så välkomna ni som gillar tråkiga bloggar! Haha, nämen jag ska försöka att få denna blogg att bli liite roligare. Hur vet jag inte, men jag ska komma på något.

Ikväll har jag varit ute och gått med Elmira. Alltid lika trevligt och gemytligt. Finns alltid något att prata om, gillar den tjejen! Efter prommisen tog jag mig en hemmagjord semla och den satt fint i magen som har varit sugen hela dagen. Därefter har jag tittat på en minst sagt spännande 3:e period mellan SAIK - LHC. Mina nerver orkade dock bara se den perioden, 4:e har jag överlåtit till min lillebror. Skulle jag ändå ha försökt skulle kudden sitta fastklistrad framför ansiktet.



Nu hade jag tänkt slå på en bra film och ingen skräck denna gång. Kanske blir någon disneyfilm?


Kommentarer
Postat av: Karstenlinn

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-10-25 @ 08:08:51
URL: http://karstenlinn.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback