I'll do this on my own

Söndag den 20/3-11

Jag börjar detta inlägg med att gratta min fantastiskt fina vän Elmira som fyller hela 18 år idag! Hinner du läsa detta innan i kväll så kan jag väl säga att jag kommer och våldgästar dig med presenter!♥

Gårdagens bad med Linn var minst sagt lyckat! Många minnen kom tillbaka från den fantastiska sjuan(då man faktiskt for och badade på fritiden och inte med skolan). Året då man just hade kommit in i puberteten och ansåg sig själv vara riktigt fager, fast man var tvärt om. Fina tider! Jag och Linn var även de enda som var och badade från början, så vi hade hela bassängen för oss själva. Blev lite poolparty och trampolindisko med fina poser. Därefter bastade vi ett bra tag och for sedan vidare till ICA för att köpa oss lite godis.

Kvällen spenderade jag även med Linn, men också med Alle. Vi tittade på film, åt grönsaker med dipp + popcorn och bakade kladdkaka as usual. En mycket trevlig kväll!

Och nu över till dagens händelse, en händelse som gjorde mig riktigt glad i hjärtat. Min far hade nämligen anmält mig till ett skidlopp som hans jobb anordnar. Jag trodde att det skulle bli ett vanligt lopp man kan köra i sin egen takt, men han hade anmält mig till tävling. Så väl på plats fick jag ett startnummer och sedan var det bara att köra på de 6,5 kilometrarna som skulle köras. Tog mig 42,30 minuter för mig att ta mig hela rundan. Kan säga att jag blev väldigt förvånad över mig själv då jag bara har åkt skidor 3 gånger detta år. Fotbollskonditionen finns ännu inom mig! Hur som helst lyckades jag faktiskt vinna damklassen och därmed en pokal och en ny dammsugare. Blir att inviga den idag då jag ska städa rummet. Kanske blir roligt för en gångs skull.




Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Jag vet :]

2011-03-20 @ 16:44:23
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback